Tuesday, May 02, 2006

BACK!!

Jeje! Da er jeg endelig tilbake i Los Angeles. Sitter i Margrethes (min manager) leilighet i West Hollywood og slakker etter 20 timer på reisefot. Her er kl ti om kvelden men oppi hue mitt er den 7 om morran, dagen etter.

Planene for oppholdet er å spille på en festival som heter Norway Day i San Fransisco på lørdag samt treffe låtskrivere og andre interessante folk, men mere om dette senere. Nå har jeg akkurat tatt en dusj og skal snart hoppe i køya. Det er folksomt her i huset for det er flere enn meg på besøk. Kine Ludvigsen og kjæresten er også her med omtrent samme agenda som meg, så det er staas.

Knut Anders

6 Comments:

At 02 May, 2006 15:06, Anonymous Anonymous said...

gleder meg til å høre mer!!!!!!!! :)
gla i deg vet du!
når du kommer hjem igjen må vi vel være sammen alle en stund fremover eller???? har liksom vekslet på en stund nå synes jeg...hehe
stor klem fra kari elise!

 
At 02 May, 2006 18:41, Blogger KuleKnut said...

Ja, da må du bli med til Stryn da?

 
At 02 May, 2006 22:33, Anonymous Anonymous said...

hehe, ja......men det er den praksisen da....må bli etter 16 juni da.... :) kes

 
At 03 May, 2006 10:04, Blogger Thomas said...

Du er heldig!
Lykke til!!

 
At 03 May, 2006 11:12, Blogger KuleKnut said...

Cause I´m the lucky one... (Alison Krauss & Union Station)

 
At 08 May, 2006 05:22, Anonymous Anonymous said...

Savner deg selvfølgelig, men trøster meg med strikkinga. Er neeeeesten ferdig med genseren din:-) Pass på deg selv - husk at det er noen som er glad i deg!! Ps. Jeg skal en liten tur til Stryn i helgen. Må jo sjekke at alt er klart til du kommer:-)

 

Post a Comment

<< Home