Friday, May 12, 2006

Uka som har gått.

Hay!

Denne uka har det ikke skjedd så veldig mye sjokkerende på nyhetsfronten i mitt liv som popstjerne, men jeg har vært på beachen og stått litt rollerblades, sett mission impossible III og byttet fra sofa til seng. Har rettogslett brukt dagene til litt slakking og shopping. Vært og fiksa kameraet mitt og handla ny HD til mac´n. Har også hatt litt strategisk møtevirksomhet med manager og produsenter for å finne ut hvordan vi skal gå fram i de nærmeste månedene.

Jobber stadig videre på skifilmprosjektet men snart skal jeg ned til en Norsk kompis og synge litt på ei låt han har skrevet. Det blir morro!

Snakka akkurat med Norge som kan melde om at min elskede Toyota HiAce har bestått EU testen og kommet klar med ei av eksospotte og utslitte støtdempere, minor details. Hurra! Da blir det Stryn og bobilferie med bilen min!

5 Comments:

At 13 May, 2006 03:52, Anonymous Anonymous said...

Så bra at bilen er i toppform:-) Jeg har fylt bilen min nå med ting og tang og reiser til Stryn i natt. Håper jeg får sett deg før du drar til Stryn. Har fått vite at jeg har langfri i Pinsehelgen (3de juni), så da drar jeg hjem. Da blir det kanskje litt grilling i fjæra hos meg?? Klem

 
At 13 May, 2006 04:51, Blogger David said...

fett

 
At 13 May, 2006 10:57, Blogger KuleKnut said...

Jaa!! Grilling i fjæra høres strålende ut! Hurra! Kanskje jeg kan få låne dusjen di og da? hihi!

 
At 14 May, 2006 14:33, Blogger Thomas said...

Så utrolig fett! Du lever jammen livet på den rette måten!

Kos deg videre!

Hilsen en misunna rogalending!

 
At 15 May, 2006 05:36, Blogger KuleKnut said...

man er sin egen designer på sitt eget liv...

 

Post a Comment

<< Home